Τ’ Ανώτερα Μαθηματικά μου τα έκανα
στο Σχολείο της θάλασσας.
Ιδού και μερικές πράξεις για παράδειγμα:
στο Σχολείο της θάλασσας.
Ιδού και μερικές πράξεις για παράδειγμα:
1. Εάν αποσυνδέσεις την Ελλάδα,
στο τέλος θα δεις να σου απομένουν
μια ελιά, ένα αμπέλι κι ένα καράβι.
Που σημαίνει:
με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις.
2. Το γινόμενο των μυριστικών χόρτων επί την αθωότητα
δίνει πάντοτε το σχήμα κάποιου Ιησού Χριστού.
δίνει πάντοτε το σχήμα κάποιου Ιησού Χριστού.
3. Η ευτυχία είναι η ορθή σχέση ανάμεσα
στις πράξεις (σχήματα) και στα αισθήματα (χρώματα).
Η ζωή μας κόβεται, και οφείλει να κόβεται,
στα μέτρα που έκοψε τα χρωματιστά χαρτιά του ο Matisse.
Η ζωή μας κόβεται, και οφείλει να κόβεται,
στα μέτρα που έκοψε τα χρωματιστά χαρτιά του ο Matisse.
(Στη φωτογραφία έργο του Γάλλου Ζωγράφου Henri Matisse, "Ο χορός")
4. Όπου υπάρχουν συκιές υπάρχει Ελλάδα.
Όπου προεξέχει το βουνό απ’ τη λέξη του υπάρχει ποιητής.
Η ηδονή δεν είναι αφαιρετέα.
(Στη φωτογραφία η πιο διάσημη συκιά του Υμηττού)
4. Όπου υπάρχουν συκιές υπάρχει Ελλάδα.
Όπου προεξέχει το βουνό απ’ τη λέξη του υπάρχει ποιητής.
Η ηδονή δεν είναι αφαιρετέα.
(Στη φωτογραφία η πιο διάσημη συκιά του Υμηττού)
5. Ένα δειλινό στο Αιγαίο
περιλαμβάνει τη χαρά και τη λύπη
σε τόσο ίσες δόσεις
που δεν μένει στο τέλος παρά η αλήθεια.
(Στη φωτογραφία το Μανδράκι, το λιμάνι
που είναι ο συνδετικός κρίκος
του ένδοξου παρελθόντος της Ρόδου με το σήμερα.)
περιλαμβάνει τη χαρά και τη λύπη
σε τόσο ίσες δόσεις
που δεν μένει στο τέλος παρά η αλήθεια.
(Στη φωτογραφία το Μανδράκι, το λιμάνι
που είναι ο συνδετικός κρίκος
του ένδοξου παρελθόντος της Ρόδου με το σήμερα.)
6. Κάθε πρόοδος στο ηθικό επίπεδο δεν μπορεί
παρά να είναι αντιστρόφως ανάλογη
προς την ικανότητα που έχουν η δύναμη κι ο αριθμός
να καθορίζουν τα πεπρωμένα μας.
παρά να είναι αντιστρόφως ανάλογη
προς την ικανότητα που έχουν η δύναμη κι ο αριθμός
να καθορίζουν τα πεπρωμένα μας.
Post a Comment